Palautus- ja Hyvityskäytäntö

Voimassa alkaen Febraury 12, 2024

Kiitos ostoksestasi Dotnet Keys:llä. Arvostamme luottamustasi ja haluamme informoida sinua täysin palautus- ja hyvityskäytännöstämme. Lue seuraavat ehdot huolellisesti.

Digitaaliset Tuotteet

Ei Palautuksia, Hyvityksiä tai Vaihtoja

Kun digitaalinen tuotekoodi on toimitettu sähköpostitse tai muulla digitaalisella tavalla, emme voi hyväksyä palautuksia, hyvityksiä tai vaihtoja. Digitaaliset tuotteet katsotaan lopullisiksi myynneiksi toimitustavan ja käytön luonteen vuoksi. EU:n kuluttajaoikeusdirektiivin mukaisesti luovut peruuttamisoikeudestasi heti, kun digitaalisen tuotteen toimitus on aloitettu suostumuksellasi.

Vastuu Yhteensopivuudesta

Asiakkaan vastuulla on tarkistaa ohjelmiston yhteensopivuus järjestelmänsä kanssa ennen ostoa. Emme voi myöntää hyvityksiä tai vaihtoja digitaalisten tuotteiden yhteensopivuusongelmien vuoksi.

Digitaalisten Tuotteiden Käyttö

Koska on mahdotonta varmistaa, onko digitaalista tuotetta käytetty tai aikooko asiakas käyttää sitä tulevaisuudessa, emme voi tarjota hyvityksiä, vaihtoja tai täydennyksiä millekään digitaaliselle tuotteelle.

Vastuu Toimitusviiveistä

Vaikka pyrimme toimittamaan digitaaliset tuotteet välittömästi maksun jälkeen, emme ole vastuussa mahdollisista viivästyksistä toimituksessa sähköpostitse tai toimittamatta jättämisestä, emmekä myöskään mahdollisista seurannaisvahingoista. Yrityksen hallinnan ulkopuolisista olosuhteista johtuvat viivästykset eivät anna asiakkaalle oikeutta peruuttaa tilausta tai kieltäytyä toimituksesta sähköpostitse.

Fyysiset Tuotteet

Palautuskelpoisuus

Fyysisten tuotteiden palauttamiseksi tuotteen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin se vastaanotettiin. Lisäksi sen on oltava alkuperäispakkauksessa. Palautusoikeus on voimassa 30 päivää. Jos 30 päivää on kulunut ostostasi, emme valitettavasti voi tarjota hyvitystä tai vaihtoa. EU-lainsäädännön mukaan sinulla on oikeus peruuttaa fyysisen tuotteen ostos 14 päivän kuluessa toimituksesta ilman syytä. Pidätämme kuitenkin oikeuden veloittaa palautetun tuotteen mahdollisesta arvonalenemisesta.

Palautusprosessi

Aloittaaksesi palautuksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilausnumerollasi ja tuotteen tiedoilla, jonka haluat palauttaa. Annamme sinulle ohjeet palautuslähetyksen suorittamiseksi.

Hyvitykset (soveltuvin osin)

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi, lähetämme sinulle sähköpostin vahvistaaksemme palautetun tuotteen vastaanoton. Ilmoitamme myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä. Jos hyvitys hyväksytään, se käsitellään ja hyvitys kirjataan automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavallesi tietyn ajan kuluessa.

Vaihdot (soveltuvin osin)

Vaihdamme tuotteita vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneita. Jos haluat vaihtaa tuotteen samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected] saadaksesi lisäohjeita.

Vialliset tai Virheelliset Tuotteet

Jos saat fyysisen tuotteen, joka on viallinen tai ei vastaa sopimusta, sinulla on oikeus vaatia korjausta, vaihtoa tai hyvitystä lain edellyttämällä tavalla.

Toimitus

Palauttaaksesi tuotteesi, sinun on lähetettävä se varastoomme. Olet vastuussa palautuskustannuksista. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi.

Close
Sign in